Naszą ofertą edukacyjną nie jest założenie o efektywności uczenia (się) uczniów przez przyswajanie wiedzy przekazywanej przez nauczyciela, lecz jej odkrywanie, konstruowanie i wykorzystywanie
w praktyce przez uczniów.
Rozmowa kwalifikacyjna w ramach rekrutacji na rok 2024/2025 dla kandydatów odbywać się będzie po rejestracji telefonicznej w wybranych dniach i godzinach.
Dni otwarte :
23 maja 2024 r godz. 18.00
6 czerwca 2024 r godz. 18.00
13 czerwca 2024 r. godz. 18.00
Dodatkowo prowadzimy rekrutację uzupełniającą
Kl. II i III Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego nr 61
przyjazną, życzliwą atmosferę w klasach do 18 osób
uczeń sam decyduje o profilu nauczania wybierając dowolne przedmioty na poziomie rozszerzony w klasie pierwszej ( elastyczność)
zapewniamy naukę języków obcych w wymiarze 4 godzin tygodniowo : język angielski
w podziale na grupy zaawansowania ( obowiązkowy język angielski i do wyboru język niemiecki, hiszpański, włoski, rosyjski, francuski.
lekcje religii, a dla uczniów, którzy w nich nie uczestniczą, proponujemy lekcje etyki.
wycieczki krajowe i zagraniczne9m.in.Kraków, Wrocław, Gdańsk, Londyn, Barcelona.
kadra pedagogiczna to nauczyciele z uprawnieniami egzaminatora maturalnego, od lat związani ze szkołą. Troszczą się nie tylko o poziom intelektualny uczniów, ale także
o ich rozwój duchowy i emocjonalny. Są wymagający, ale także serdeczni, pomocni,
życzliwi i bardzo tolerancyjni.
stałą opiekę psychologiczno – pedagogiczną ( wszystkie problemy rozwiązywane są
z pomocą psychologa szkolnego) .
angażowanie uczniów w działalność charytatywną.
dostępność – łatwy kontakt z nauczycielami i dyrekcją szkoły.
udział w konkursach i olimpiadach przedmiotowych.
ciepła, życzliwa, pomocna pomoc sekretariatu
dogodną lokalizację – szkoła istnieje od 30 lat w tej samej lokalizacji
indywidualizację procesu nauczania dostosowaną do predyspozycji ucznia ( zajęcia indywidualne)
traktowanie uczennic i uczniów partnersko, z szacunkiem
opiekę i empatię ze strony zespołu psychologiczno – pedagogicznego
Zapraszamy tych , którzy:
myślą poważnie o nauce i przyszłości
będą współtworzyć kulturalną, życzliwą atmosferę szkoły.
są tolerancyjni i mają wysokie wymagania wobec siebie i innych.